Search:

Type: Posts; User: GLF

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.19 seconds.

  1. Replies
    582
    Views
    9,821

    Damn

    Damn
  2. Replies
    582
    Views
    9,821

    Who had 50+ bench points? Us or them?

    Who had 50+ bench points? Us or them?
  3. Replies
    686
    Views
    12,864

    Agreed. Also this team is resilient and finds...

    Agreed. Also this team is resilient and finds ways to win. The refs were against us last year as well but we still won games and came down to the last shot in the playoffs. We'll be fine I think. I...
  4. Replies
    686
    Views
    12,864

    Yea that's the thing. Yea we can post up JV and...

    Yea that's the thing. Yea we can post up JV and let him get his two points if he doesn't turn it over, but then he can't guard those perimeter big men so they would just get wide open threes. He also...
  5. Replies
    686
    Views
    12,864

    The thing about it is if they are going to play...

    The thing about it is if they are going to play JV they HAVE to play him alongside another big like Amir who is a good help defender. JV CANNOT be the only big on the floor when we go small. One...
  6. Replies
    686
    Views
    12,864

    The fact that we can find a way to win playing...

    The fact that we can find a way to win playing any style of basketball is crazy. I love this team man
  7. Replies
    686
    Views
    12,864

    LOL so do I.

    LOL so do I.
  8. Replies
    686
    Views
    12,864

    We need this loss I think. As someone said it...

    We need this loss I think. As someone said it will humble us. Also I hate teams like the Suns as well, who just chuck threes like cray. We guard the three very badly though
  9. Replies
    686
    Views
    12,864

    I hate when JV is the only big. His help D isn't...

    I hate when JV is the only big. His help D isn't good enough to be the only big. And he's too slow to get out on the perimeter
  10. Replies
    686
    Views
    12,864

    UGH! GV is SOOOOO frustrating!

    UGH! GV is SOOOOO frustrating!
  11. Replies
    686
    Views
    12,864

    GV is just playing so bad. I can't deal with him...

    GV is just playing so bad. I can't deal with him right now
  12. Replies
    686
    Views
    12,864

    We just really don't match up well with Phoenix....

    We just really don't match up well with Phoenix. We never play well against them. But our boys will make their run
  13. Replies
    624
    Views
    11,800

    We forgive you mcHAPPY lol. I was just playing...

    We forgive you mcHAPPY lol. I was just playing around
  14. Replies
    624
    Views
    11,800

    Guys this wasn't a real win. Giannis wasn't 100...

    Guys this wasn't a real win. Giannis wasn't 100 percent and didn't play much and they just played 3 games in 4 nights. I call this a fail. Oh also we only won by 41 and didn't break the franchise...
  15. Replies
    624
    Views
    11,800

    I'm a little worried about this game only because...

    I'm a little worried about this game only because Milwaukee used to give us trouble when they were shit, now that they're good it's going to be even harder. We gotta bring our A game but I believe...
  16. Replies
    730
    Views
    15,036

    Couldn't agree more. We aren't a tanking team, we...

    Couldn't agree more. We aren't a tanking team, we can't just be playing guys to play them. They have to earn it night in and night out.
  17. Replies
    730
    Views
    15,036

    I hear you but unfortunately JV is on a winning...

    I hear you but unfortunately JV is on a winning team and he's going to have to be developed different from say a big man playing on the 76ers. We are trying to win games as well and if JV is playing...
  18. Replies
    730
    Views
    15,036

    Lol yea I didn't quite agree with that statement...

    Lol yea I didn't quite agree with that statement but Vasquez and JV do need to play better.
  19. Replies
    730
    Views
    15,036

    Exactly. Everyone here likes JV and wants him to...

    Exactly. Everyone here likes JV and wants him to improve and develop but not if it affects winning. And it would have tonight with the way he was playing. Trust me we would not have won tonight if we...
  20. Replies
    730
    Views
    15,036

    I think we would only because the one thing Ross...

    I think we would only because the one thing Ross has over JJ is he can shoot the three. JJ hurts our spacing and it would be even more so with Chuck Hayes on the floor. Also who knows if JJ would...
  21. Replies
    730
    Views
    15,036

    Exactly. Hayes won us this game. People care way...

    Exactly. Hayes won us this game. People care way too much about JV playing a certain amount of minutes over us winning. JV will get his games where he gets to close. It's not that serious.
  22. Replies
    730
    Views
    15,036

    But the thing is we don't depend on him in...

    But the thing is we don't depend on him in general. Just on nights like these. What the hell is wrong with that. At the end of the day its about winning. Jv will develop and get better. Ppl need to...
  23. Replies
    730
    Views
    15,036

    You guys talk about there are Derozan fans and...

    You guys talk about there are Derozan fans and then Raptors fans, well there are DEFINITELY JV fans and then Raptors fans. Normally I understand your hate for JV not playing more minutes but if...
  24. Replies
    730
    Views
    15,036

    You guys are so frustrating with your hate...

    You guys are so frustrating with your hate anytime Casey benches JV. Are you not seeing how well Hayes is playing right now? Like I don't understand you people. JV has not earned the right to finish...
  25. Replies
    730
    Views
    15,036

    This is a really good game though. If you're a...

    This is a really good game though. If you're a basketball fan you're loving this.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4