istanbul escort - bursa escort - escort bayan - Antalya Escort

Search:

Type: Posts; User: jlongs

Page 1 of 9 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    25
    Views
    1,575

    Can't say, since he never plays

    Can't say, since he never plays
  2. It's like 4 on 6 out there, Demar playing for NOLA

    It's like 4 on 6 out there, Demar playing for NOLA
  3. Poll: Standing pat just means there wasn't any deal...

    Standing pat just means there wasn't any deal worth making imo. I think we can trust Masai enough to give him the benefit of the doubt. I'm ok with it.

    Still a lot of question marks about the...
  4. Replies
    490
    Views
    10,867

    My guess is he violated parole. "Parole" being...

    My guess is he violated parole.

    "Parole" being whatever they agreed upon when he signed back in Toronto. Now he's back in the doghouse like before he left the first time.

    Only reason that makes...
  5. Replies
    918
    Views
    18,021

    Make up for that charge called in our favor

    Make up for that charge called in our favor
  6. That was a block not a charge. Bad call in favor...

    That was a block not a charge. Bad call in favor of Raps. Yep, it happens
  7. Replies
    667
    Views
    12,734

    Oh how I wish our coach didn't encourage bad shot...

    Oh how I wish our coach didn't encourage bad shot selection
  8. lol calling a timeout....for an iso?

    lol calling a timeout....for an iso?
  9. Replies
    531
    Views
    13,993

    So much jumpshots...The dribble penetration was...

    So much jumpshots...The dribble penetration was working so well earlier
  10. Ross: You gotta learn how to fail over and over...

    Ross: You gotta learn how to fail over and over before you learn how to succeed.
  11. There was not a lot of movement though, no plays...

    There was not a lot of movement though, no plays called. It was just, let Lowry go against anybody and lets see how it goes from there.
  12. Hopefully this knocks some sense into Ross about...

    Hopefully this knocks some sense into Ross about decision making and shot selection in a close game. Better learn that now than later in the playoffs.

    Lowry not helping though, too much hero ball.
  13. Yeah but we both know end of clock is only "Lowry...

    Yeah but we both know end of clock is only "Lowry or Lou" time...No one else deserves to get a shot off, even though it may be a better shot. Classic Casey play.
  14. I call Lowry step back fade away left side

    I call Lowry step back fade away left side
  15. That 2nd foul on JV was Vasquez' fault, letting...

    That 2nd foul on JV was Vasquez' fault, letting Varejao waltz to the lane
  16. I wish the Raps have that pick n roll game that...

    I wish the Raps have that pick n roll game that they are killing us with right now. Instead, we're asking JV to go 1 on 1 against solid defense...
  17. Lou has done his best "bad" Derozan impression so...

    Lou has done his best "bad" Derozan impression so far. So many tough contested 2s
  18. Replies
    686
    Views
    22,015

    Suns took and made a lot of threes, but a lot of...

    Suns took and made a lot of threes, but a lot of them were uncontested and in rhythm. Sort of the same threes Lowry would take when he's feeling it. We need to be able to defend the three better.
    ...
  19. Now if only Chuck can hit his 2-footers he'd be...

    Now if only Chuck can hit his 2-footers he'd be GOAT
  20. Replies
    108
    Views
    7,486

    No trades (yet), just accountability. The same...

    No trades (yet), just accountability. The same accountability tendered to JV and Ross (and the bench), needs to be handed to Demar as well. No excuses, no special treatment for your star player if...
  21. Replies
    1,199
    Views
    28,968

    I wish Demar had accountability. Anyone else...

    I wish Demar had accountability. Anyone else shitting this bad would have been subbed out of there 5 bad shots ago
  22. Replies
    672
    Views
    17,053

    Lowry's 3 pt shot is so shit so far this season....

    Lowry's 3 pt shot is so shit so far this season. Same shots he made all of last season.
  23. Replies
    672
    Views
    17,053

    So far the Magic seem more into it that we are....

    So far the Magic seem more into it that we are. That's gotta change or we're in trouble, since they are playing good on both ends. Luckily we're keeping it around single digits.
  24. Replies
    743
    Views
    16,976

    Apart from missing open shots, we have actually...

    Apart from missing open shots, we have actually been playing well in the 2nd half. That, or OKC just ran out of gas....and players.
  25. I think it's gonna take a few more games...

    I think it's gonna take a few more games (hopefully!) before Vasquez, Williams, and J.Johnson figure out how to play together.
Results 1 to 25 of 214
Page 1 of 9 1 2 3 4