mobil porno porno izle porno

Search:

Type: Posts; User: nubreed000

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.19 seconds.

  1. Beautiful offensive possession followed by a...

    Beautiful offensive possession followed by a shitty defensive and offensive possession. Ugh
  2. Keep Ross on James. Seems to be working well.

    Keep Ross on James. Seems to be working well.
  3. Raptors still playing their game only now they're...

    Raptors still playing their game only now they're hitting those tough shots.

    Seriously, JV better be in the line up after the break.
  4. Not really, so he decided to go take it out on...

    Not really, so he decided to go take it out on Lebron
  5. Watch Lebron go into God mode now

    Watch Lebron go into God mode now
  6. Wow JV....that was amazing... But I won't be...

    Wow JV....that was amazing... But I won't be surprised if he gets a flagrant for that
  7. I am pretty realistic. I knew they'd eventually...

    I am pretty realistic. I knew they'd eventually fall back down after that hot start to the season (which, let's face it: was an easy schedule and they got lucky a few times against teams missing...
  8. Kinda hard to have a quality basketball talk...

    Kinda hard to have a quality basketball talk watching the Raptors play "basketball"

    This team just doesn't get it. A good example was that Demar-Amir play just as the shotclock expired. Demar...
  9. Replies
    94
    Views
    3,237

    I wish valanciunas took that shot at the buzzer,...

    I wish valanciunas took that shot at the buzzer, and hit it.

    Then casey would run that play at the end of every quarter /casey logic
  10. Lmao what?!?! Doesn't he sound like he's talking...

    Lmao what?!?! Doesn't he sound like he's talking through his nose?? Am I going crazy?
  11. Lmao who wouldn't be after being subjected to...

    Lmao who wouldn't be after being subjected to this team for the last 2 months?

    This replacement guy sounds weird... Actually now that I think about it He's got a little bit of chief wiggum goin...
  12. Who the fuck is doing the play by play? Did...

    Who the fuck is doing the play by play?

    Did Devlin get fed up with trying to sugarcoat this train wreck and called it quits?
  13. This thread just got 100x better thanks to The...

    This thread just got 100x better thanks to The Bunk
  14. So is it safe to say that this isn't the...

    So is it safe to say that this isn't the aberration, but the norm, and the raps playing like they were in November was the aberration?
  15. Oh you mean RIGHT NOW??

    Oh you mean RIGHT NOW??
  16. That makes no sense. We play each Atlantic team 4...

    That makes no sense. We play each Atlantic team 4 times, more than anyone else in the league. If we were in the central our record would be worse because we'd play cleveland 4 times Chicago 4,...
  17. Little slump? Aaaahhahahah Ross will step up?...

    Little slump? Aaaahhahahah

    Ross will step up? K now you're clearly fucking with us
  18. So I'm at work and just went on break to catch a...

    So I'm at work and just went on break to catch a bit of the game. I was excited to see something good cause of the starting line up change, instead I see this garbage. Apparently Derozan took...
  19. Where Mo Pete for a miracle 3??

    Where Mo Pete for a miracle 3??
  20. What the fuck was that!

    What the fuck was that!
  21. Oh final play time!! What will it be?? Iso Lou???...

    Oh final play time!! What will it be?? Iso Lou??? Iso lowry?? Iso Demar?? Iso iso iso!!
  22. Lol this team sucks. I don't give a shit what the...

    Lol this team sucks. I don't give a shit what the record is.
  23. Classic Amir

    Classic Amir
  24. Somebody please make it stop!!

    Somebody please make it stop!!
  25. Brewer just raped the entire Raptors team and the...

    Brewer just raped the entire Raptors team and the other rockets players were in on it
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4