Search:

Type: Posts; User: TRex

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.21 seconds.

  1. Replies
    393
    Views
    5,845

    Unsung hero of this game = Cory Joe. He changed...

    Unsung hero of this game = Cory Joe. He changed the game when he subbed in for Lowry late in the 3rd. Raps were down by 7 at that time. He controlled the game, played good D, made a lot of smart...
  2. Replies
    393
    Views
    5,845

    <blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p lang="en" dir="ltr">I&#39;ve watched the Raptors my entire life. Never have they had guy around the rim like Biyombo. <a...
  3. Replies
    393
    Views
    5,845

    Oh btw, Carroll with another missed layup. Wide...

    Oh btw, Carroll with another missed layup. Wide open too. Sigh.
  4. Replies
    393
    Views
    5,845

    Biyombo = holy shit. This guy is GOOD. Even Matt...

    Biyombo = holy shit. This guy is GOOD. Even Matt and Jack are talking about the Biz/Wallace comparison. The guy is just a BEAST on the boards and is a big time presence on the defensve side of the...
  5. Mark Jackson sounds like a bitter ex-girlfriend...

    Mark Jackson sounds like a bitter ex-girlfriend lol.
  6. Replies
    1,118
    Views
    71,370

    ^ This.

    ^ This.
  7. Thread: #FireCasey

    by TRex
    Replies
    5,297
    Views
    215,607

    Poll: It's all about repping.

    It's all about repping.
  8. Replies
    393
    Views
    5,845

    Trap game.

    Trap game.
  9. Replies
    809
    Views
    55,678

    I'm not a fan of his drafting to be honest. ...

    I'm not a fan of his drafting to be honest.

    Last year's draft(2014) was one of the deepest in years. He took Bruno 20th overall :confused: a guy that i doubt would ever play meaningful mins in the...
  10. Replies
    856
    Views
    25,464

    Poll: Speaking of China, i bet nobody outside of Canada...

    Speaking of China, i bet nobody outside of Canada cares about the Raptors. It's the truth. Hell, i don't think a lot of Canadians cares about the Raptors.

    All Star game = popularity contest.
    ...
  11. Replies
    856
    Views
    25,464

    Poll: Here's the thing, it's a popularity contest. Why...

    Here's the thing, it's a popularity contest. Why do you think Kobe is the leading vote getter?
  12. Replies
    856
    Views
    25,464

    Poll: Your 1 vote would definitely help him.

    Your 1 vote would definitely help him.
  13. Replies
    856
    Views
    25,464

    Poll: Kyrie Irving number two? what the fuck? smh. He's...

    Kyrie Irving number two? what the fuck? smh. He's played 2 games this year. TWO.

    And yeah Kawhi Leonard deserves to start this year.
  14. I also want to add, that 2011 Mavs team IMO was...

    I also want to add, that 2011 Mavs team IMO was the most underrated Finals team of all time. People forget the path they went to.
  15. I have Dirk ahead of KG in my all time PF list. ...

    I have Dirk ahead of KG in my all time PF list.

    KG needed to team up with Pierce and Allen in Boston to win his championship. He didn't come close to winning one in Minnesota. Dirk on the other...
  16. He's one of the most underrated/underappreciated...

    He's one of the most underrated/underappreciated player of his generation. To me he's one of the best PF to ever play the game. Top 5 easily.

    The Mavs 2011 championship run was amazing. One of my...
  17. Replies
    848
    Views
    94,514

    Thoughts on Bennett's game last night? I...

    Thoughts on Bennett's game last night?

    I thought he was good. He looked quicker compare to the last time i saw him play non garbage mins. Looks like he's in good shape too.

    If he wants to be a...
  18. Ross for Gibson? get it done Masai! ...

    Ross for Gibson? get it done Masai!

    <blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p lang="en" dir="ltr">Rumor: Bulls willing to move Joakim Noah, Taj Gibson for wing player <a...
  19. Lakers just beat the Nuggets. Kobe w/ a vintage...

    Lakers just beat the Nuggets. Kobe w/ a vintage Kobe like performance.
  20. Oh shit!

    Oh shit!

    <blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p lang="en" dir="ltr">Rick Carlisle on &quot;embarrassing&quot; first half: &quot;If it&#39;s gonna be like that, these guys won&#39;t be Mavericks very long. I can...
  21. JV

    JV
  22. Replies
    1,471
    Views
    77,855

    Beast!!

    Beast!!
  23. DeRozan just keeps on rolling man. 28pts on 10/17...

    DeRozan just keeps on rolling man. 28pts on 10/17 shooting. Ross has been good too.

    But Bismack Biyombo. Holy cow. He's been absolutely amazing these last 4-5 games. Dude is putting up Ben Wallace...
  24. The Raps need a stretch 4. A guy that can...

    The Raps need a stretch 4. A guy that can consistently knock down open 3's. Like Ryan Anderson.
  25. Replies
    809
    Views
    55,678

    Hope teh Lakers win the lottery. Don't want...

    Hope teh Lakers win the lottery. Don't want Simmons in our division.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4