Search:

Type: Posts; User: Superjudge

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.15 seconds.

  1. Replies
    138
    Views
    3,294

    And if they rebound, as most teams playing poorly...

    And if they rebound, as most teams playing poorly do, will that then be BC's success, or Messiahs?

    I'm just asking because you know.... it changes from day to day.
  2. hahahaha guys. thats just a bad game. no...

    hahahaha

    guys.

    thats just a bad game. no use trying to analyze it.

    but shit..... that was horrific.

    hahahaha
  3. holy shit this is funny

    holy shit this is funny
  4. what a nightmare game so far hahahaha

    what a nightmare game so far hahahaha
  5. Replies
    19
    Views
    374

    Glad we didnt trade for him!

    Glad we didnt trade for him!
  6. Replies
    242
    Views
    5,514

    I'll take that bet. ;)

    I'll take that bet.

    ;)
  7. Replies
    242
    Views
    5,514

    boom!

    boom!
  8. Thread: #FireCasey

    by Superjudge
    Replies
    1,702
    Views
    37,408

    and it is incumbent upon us posters who know more...

    and it is incumbent upon us posters who know more than those posters to remind them that what they are posting as far as it is concerned with how Casey coaches his team... is kinda nonsense.

    :)
  9. Replies
    37
    Views
    713

    Rookie highlites ...

    Rookie highlites


    https://www.youtube.com/watch?v=3DSN1KnAW-Y
  10. Replies
    37
    Views
    713

    ya, kinda gotta go with special on this one man....

    ya, kinda gotta go with special on this one man.

    But to answer your question Sam, yes, i think SO gets a lot of 4th time on Toronto if he is at the same point as JV with regard to age and all...
  11. Replies
    37
    Views
    713

    Um, maybe you're young, I don't know you so I...

    Um, maybe you're young, I don't know you so I have no idea. But anyone my age (42) who watched Shaq through college, then all through the NBA will tell you;

    1. Shaq was as fast as a Guard, so...
  12. Poll: meh, there were no trades. not big news

    meh, there were no trades.

    not big news
  13. Yep. Important one.

    Yep.
    Important one.
  14. Replies
    1,506
    Views
    80,952

    Ahhh...progress for our favourite little ant! ...

    Ahhh...progress for our favourite little ant!

    wonder if he kept his grill in!
  15. I love it. Every single Highlite of the raps -...

    I love it.

    Every single Highlite of the raps - hawks game on NBA.com is a clip of atlanta beating toronto in one way or another. hahahaha



    fuck my life as a raptor fan.
  16. Yeah...and trust, the NBA head office aint gonna...

    Yeah...and trust, the NBA head office aint gonna be rooting for toronto, so dont expect any calls passed the third.

    I likely wont watch for that reason alone, its too infuriating.
  17. meh. you win by 20, you clobbered the other...

    meh.

    you win by 20, you clobbered the other team.

    people never happy unless they can bitch.
  18. had to stop, listening to the Cavs announcers...

    had to stop, listening to the Cavs announcers almost makes you wanna puke.
  19. nope. I think cleveland is the team to beat in...

    nope. I think cleveland is the team to beat in the east.

    but toronto can beat um.... with all hands on deck
  20. not looking good

    not looking good
  21. chicago down. im flipped to the Cavs game now....

    chicago down.

    im flipped to the Cavs game now. good night for the raps, but it would be nice to see the wiz take out the cavs
  22. Mission accomplished. Still believe that it's...

    Mission accomplished.

    Still believe that it's not Toronto's goal to catch the Atlanta Hawks?
  23. Replies
    941
    Views
    45,086

    So Ross.... Just got the biggest wake up call...

    So Ross....

    Just got the biggest wake up call you can expect via media and fans trade chatter.... I hope he was listening.

    Positively, he also got the biggest vote of confidence from his team,...
  24. Replies
    1,506
    Views
    80,952

    I'm mad smart Keon, come on baby, stay off the...

    I'm mad smart Keon, come on baby, stay off the Gin.

    Honestly.....

    :)
  25. Poll: I wouldnt go that far... come on!!!!!

    I wouldnt go that far... come on!!!!!
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4