istanbul escort - bursa escort - escort bayan - Antalya Escort

Search:

Type: Posts; User: Mindlessness

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.10 seconds; generated 46 minute(s) ago.

  1. Replies
    9
    Views
    1,429

    Don't jinx it pls.

    Don't jinx it pls.
  2. Can't combine Ridnour with other contracts.

    Can't combine Ridnour with other contracts.
  3. Swaggy P, Old Kobe, AND Lou! They might just...

    Swaggy P, Old Kobe, AND Lou!

    They might just overtake us in ISOs per game.
  4. Actually, DeMar's athleticism isn't that great....

    Actually, DeMar's athleticism isn't that great. He's not particularly explosive or quick, he's just a really good jumper.

    EDIT: Basically I'm just saying DeMar isn't even well above average with...
  5. Replies
    450
    Views
    14,193

    Great, now you done fucked up boy.

    Great, now you done fucked up boy.
  6. Replies
    153
    Views
    5,233

    I'm pretty sure JV had like 2 point something...

    I'm pretty sure JV had like 2 point something block/game last year.

    So... more blocks than anyone on our team not named Jonas.

    EDIT: Wrong, so very very wrong. Bismack did have more blocks/game...
  7. Yeah no.

    Yeah no.
  8. Now only if he used this skill to pass to other...

    Now only if he used this skill to pass to other players...
  9. I like the idea of Bennett. But he's not worth...

    I like the idea of Bennett. But he's not worth DeMar.
  10. Replies
    370
    Views
    16,555

    Godwin's Law: As an online RR discussion grows...

    Godwin's Law:

    As an online RR discussion grows longer, the probability of a comparison involving DeMar and Casey approaches 1.
  11. Replies
    153
    Views
    5,233

    All da defense.

    All da defense.
  12. He's totally making the moves out of spite. ...

    He's totally making the moves out of spite.

    Let me dream OK?
  13. Also, Masai is literally going fuck you to Casey...

    Also, Masai is literally going fuck you to Casey right now.

    Casey says he's a "defensive coach".

    Doesn't run a defensive system conducive to... good defense.

    Masai gets anyone and everyone...
  14. lol Suns.

    lol Suns.
  15. Good bye Tobias. Also, for those pining a...

    Good bye Tobias.


    Also, for those pining a Ross for Jones trade, you're cruel. The two are best friends if I remember correctly.
  16. No thank lou.

    No thank lou.
  17. Replies
    450
    Views
    14,193

    Farid!

    Farid!
  18. Replies
    450
    Views
    14,193

    I kinda don't want Kieff because of the felony....

    I kinda don't want Kieff because of the felony. Just doesn't sit right with me. Of course, if he's proven innocent then that'll change.


    Otherwise it's Jones>Harris>Faried for me.
  19. Whoa. If we're comparing Bay as a director vs....

    Whoa. If we're comparing Bay as a director vs. Casey as a coach, then Bay's script is Casey's systems.

    If we're switching out Bay, then we're switching out the script.
  20. Replies
    582
    Views
    20,416

    I think it's Houston or SA for Aldridge now.

    I think it's Houston or SA for Aldridge now.
  21. Replies
    450
    Views
    14,193

    Just to annoy JWash! DeMar for Favors!

    Just to annoy JWash!

    DeMar for Favors!
  22. or both!

    or both!
  23. If they do re-sign Millsap. Splitter improves...

    If they do re-sign Millsap. Splitter improves their bench a lot.

    Shit. They're gonna be even better next year aren't they?
  24. Replies
    582
    Views
    20,416

    I mean, I like the idea of acquiring CJ and...

    I mean, I like the idea of acquiring CJ and Splitter if the Spurs are signing LMA. But I can't see an argument where those two > LMA. That's kinda crazy talk.
  25. If we do get LA, that would be amazing. I would...

    If we do get LA, that would be amazing. I would prefer we get Love, but I don't have choice.

    I'm pretty sure DD can take a backseat to LA. Obviously considering where LA works from...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4