Search:

Type: Posts; User: jacobdr4

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.12 seconds.

  1. This spurs blazers game is incredible.

    This spurs blazers game is incredible.
  2. Some random thoughts. Anyone notice how hairy...

    Some random thoughts.
    Anyone notice how hairy landrys triceps are lol.
    And also anyone see jj doing this eating hamburger motion after the Patterson oop?
  3. Bebe!!

    Bebe!!
  4. Replies
    30
    Views
    394

    How could we have not thought of your fantasy...

    How could we have not thought of your fantasy team!
  5. Replies
    428
    Views
    12,122

    Magic 1Klow 2PAt 3JJ HM - Lou

    Magic

    1Klow
    2PAt
    3JJ
    HM - Lou
  6. That's off his fucking knee! Thanks jj lol.

    That's off his fucking knee! Thanks jj lol.
  7. This has been mentioned but I love Patterson's...

    This has been mentioned but I love Patterson's hedges.
  8. Vasquez is my least favourite human being

    Vasquez is my least favourite human being
  9. I understood very,little of what you just said.

    I understood very,little of what you just said.
  10. Gonna go small. Code word for very little jv

    Gonna go small. Code word for very little jv
  11. Get down in a stance gv! Your Shit.

    Get down in a stance gv! Your Shit.
  12. Id like to see ross back early. He was playing...

    Id like to see ross back early. He was playing well tonight and yanked early.
  13. Hell of a continuation there.

    Hell of a continuation there.
  14. And I barely lost blocks in fantasy, god damn it...

    And I barely lost blocks in fantasy, god damn it statisticians!
  15. Yeah your right, guess I underestimated the power...

    Yeah your right, guess I underestimated the power of the big markets.
  16. Very off topic, but what the hell are knicks...

    Very off topic, but what the hell are knicks doing playing on Christmas Day. What a shit show this league is.
  17. Replies
    428
    Views
    12,122

    vs Knicks Patterson Ross JV

    vs Knicks
    Patterson
    Ross
    JV
  18. Id disagree about Landry , obviously he was...

    Id disagree about Landry , obviously he was ineffective on offence but his defense on Melo was commendable. Most of Melo's points were off James Johnson and once he got hot it was tough to slow him...
  19. You've been a great source of anger tonight. Very...

    You've been a great source of anger tonight. Very entertaining.
  20. You tell em Dwane!

    You tell em Dwane!
  21. Not such a great day to be a dolphins fan.. Still...

    Not such a great day to be a dolphins fan.. Still waiting on the day it is.
  22. I want some Bruno so much! Don't f*ck this up...

    I want some Bruno so much! Don't f*ck this up raptors.
  23. Replies
    48
    Views
    2,019

    Isn't our system isos and midrange jumpers? Melo...

    Isn't our system isos and midrange jumpers? Melo would fit perfectly lol!
  24. Matt just used usage rate, what a moment :-)

    Matt just used usage rate, what a moment :-)
  25. Lets beat the Indian Pacers down!

    Lets beat the Indian Pacers down!
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4