Search:

Type: Posts; User: drizz

Page 1 of 11 1 2 3 4

Search: Search took 0.10 seconds.

  1. Replies
    106
    Views
    5,704

    Sticky: no awards apollo? the awards are awesome, please...

    no awards apollo?
    the awards are awesome, please post them if you get time.
  2. Sticky: Yeah its just me who would like a replacement....

    Yeah its just me who would like a replacement.
    As I've said before I am not going to abandon my team, I'll keep my roster updated weekly for sure. I'm sure someone new will want to play in the...
  3. Sticky: Somehow got ahead by 0.22 points, holy shit....

    Somehow got ahead by 0.22 points, holy shit.
    Praying for no corrections :)
  4. Sticky: Hey Cody, I think if you take over Keon's team...

    Hey Cody,
    I think if you take over Keon's team that would be good. I'm not sure if he is active or not.
    I'll keep my roster playing for the rest of the season, no problem and if anyone else wants...
  5. Sticky: I think I'm done for. Thomas has to have a huge...

    I think I'm done for. Thomas has to have a huge game tonight for me to have a chance.
  6. Sticky: you made some decent ones man. i've been trying...

    you made some decent ones man.
    i've been trying all season to put young talent on my roster that may not be the best this season, but could be hot at any time next season. that's the essence of...
  7. Replies
    106
    Views
    5,704

    Sticky: lol this is on you if he gets injured right away...

    lol this is on you if he gets injured right away ;)
  8. Replies
    260
    Views
    10,172

    Sticky: nice job catapulting into 2nd Apollo......

    nice job catapulting into 2nd Apollo...
    meanwhile i helped bring skywalker a little closer :)
  9. Replies
    106
    Views
    5,704

    Sticky: i will be cheering on tim hightower (wtf) tonight...

    i will be cheering on tim hightower (wtf) tonight to come through with at least 3 points!
  10. Sticky: lol ^^ ceez, i'm glad we both got our high...

    lol ^^

    ceez, i'm glad we both got our high scoring weeks out of the way, now we can have a real match up :)
  11. Replies
    106
    Views
    5,704

    Sticky: my team taking a huge nosedive. i may not only...

    my team taking a huge nosedive.
    i may not only lose this week, but also lose the point/week record.
  12. Sticky: nice grab jbml - aaron rodgers on the waiver...

    nice grab jbml - aaron rodgers on the waiver wire.

    i wish i had $7 left :)
  13. Replies
    2,082
    Views
    36,050

    Sticky: hahaha i cleaned out my inbox. 1 out of 3 isn't...

    hahaha i cleaned out my inbox. 1 out of 3 isn't bad :)
  14. Replies
    2,082
    Views
    36,050

    Sticky: lol that sucks man. if i got suspended 5 games...

    lol that sucks man.

    if i got suspended 5 games for smoking pot, i would have played -800000 games.
  15. Sticky: Haha... if I had played a different roster I...

    Haha... if I had played a different roster I would have had 300!
    That was a lucky fluky score. Consistency would be nicer.

    edit
    I also have to big up ceez who would have killed me with that...
  16. Replies
    2,082
    Views
    36,050

    Sticky: I fully support maximum trash talking.

    I fully support maximum trash talking.
  17. Replies
    2,082
    Views
    36,050

    Sticky: welcome back tyreke... 20/5/10/0/1 line with...

    welcome back tyreke...

    20/5/10/0/1 line with two 3-pointers and .583 FG%
  18. Sticky: Hey does anybody know anyone that would be...

    Hey does anybody know anyone that would be interested in taking over my team?

    I still don't know anything about hockey so I'm sure someone would enjoy it more than me.

    If not, I will keep...
  19. Sticky: lol man I fear when i see you in match ups. got...

    lol man I fear when i see you in match ups. got lucky this time, i was biting my nails sunday when i checked the scores :)
    i hope i dont face you until the final (if i make it there!)
  20. Replies
    2,082
    Views
    36,050

    Sticky: lol yeah i already feel better after getting that...

    lol yeah i already feel better after getting that off my chest :)
  21. Replies
    2,082
    Views
    36,050

    Sticky: i let that fuckface sit on my bench for 2 years,...

    i let that fuckface sit on my bench for 2 years, then cut him at the end of last year. now he's an all-star. wtf.
  22. Sticky: lost by 0.52 points. damnit!

    lost by 0.52 points.
    damnit!
  23. Replies
    2,082
    Views
    36,050

    Sticky: Sorry... Ed Davis - 3 years everyone else 1...

    Sorry...

    Ed Davis - 3 years

    everyone else 1 year
  24. Replies
    2,082
    Views
    36,050

    Sticky: Tyreke Evans - 5 years

    Tyreke Evans - 5 years
  25. Replies
    1,815
    Views
    139,044

    Sticky: Poll: I don't know if this has been mentioned, but does...

    I don't know if this has been mentioned, but does anyone know how to find other audio than the fox sports idiots?
    I'm going to rip my ears off with these morons.
Results 1 to 25 of 272
Page 1 of 11 1 2 3 4