istanbul escort - bursa escort - escort bayan - Antalya Escort

Search:

Type: Posts; User: Day One

Page 1 of 11 1 2 3 4

Search: Search took 0.15 seconds.

  1. ill give that man a standing o next time hes...

    ill give that man a standing o next time hes back, i bet he works for our organisation after he retires from the game. class act right there.
  2. it feels so good lol

    it feels so good lol
  3. wow that is so nice to look at

    wow that is so nice to look at
  4. wtf is going on right now, best off season ever...

    wtf is going on right now, best off season ever so far. I just love this action, so many possible outcomes lol
  5. it makes some sense against the east, but fuck...

    it makes some sense against the east, but fuck idk, I think if you have to keep jv for his size and current price if this ridiculous small ball plan is real.
  6. i dont understand how you can come to those...

    i dont understand how you can come to those conclusions about DD, have you ever seen him play ?
  7. wtf wow but ummm no man this is not sane

    wtf wow but ummm no man this is not sane
  8. Replies
    4,429
    Views
    112,483

    that cap space must be being used on a close to...

    that cap space must be being used on a close to max pf
  9. Replies
    4,429
    Views
    112,483

    woods is ours if we want him

    woods is ours if we want him
  10. Replies
    4,429
    Views
    112,483

    pumped i hope to see lots of action here

    pumped i hope to see lots of action here
  11. so now you can win your division and not make the...

    so now you can win your division and not make the playoffs
  12. just seen some real maturity on this thread,...

    just seen some real maturity on this thread, moments like that reminds me humans are not all lost. well done boys, cheers.
  13. Thread: dwayne Wade

    by Day One
    Replies
    44
    Views
    2,280

    100% yes I would want to play him $20M a year for...

    100% yes I would want to play him $20M a year for 3 years ahh fuck it id give him 4 years.
  14. Poll: how so I never said anything about wins shared,...

    how so I never said anything about wins shared, its literally a made up rant.
  15. Poll: yeah good points id imagine that most teams...

    yeah good points id imagine that most teams probable have their best defender on green the focal point of their offense, id like to have more intellectual conversations with you.
  16. Poll: come on man

    come on man
  17. Poll: ummmm wait what, did i miss something here,...

    ummmm wait what, did i miss something here, winshared ? I don't know why your popping of about that. maybe some sort of confusion ill take the blame for.... when i wrote win% I meant how much his...
  18. Poll: demar wants to play here, and he is really good...

    demar wants to play here, and he is really good as long as he is coached. say we go with 18 to 20 mil for him, can you name anyone else in the L that would pick to play here for the same amount of...
  19. I'm more rattled then i've been in a long time, I...

    I'm more rattled then i've been in a long time, I am beyond even thinking of Casey gone because if he is not I want the GM fired. enough is enough with this blind hope that casey will improve. MU...
  20. Replies
    60
    Views
    2,933

    what, is MU still evaluating Casey, because if so...

    what, is MU still evaluating Casey, because if so then #FIREMU

    he signed JJ for one reason, I don't even need to say it because the reason is so well known.

    Casey did not play him in the...
  21. Replies
    60
    Views
    2,933

    not if its coached by Casey, he would still run...

    not if its coached by Casey, he would still run iso's on offence.
  22. Replies
    60
    Views
    2,933

    this shit right here is so fucking sad, thanks...

    this shit right here is so fucking sad, thanks for the perspective. sums up quite a bit about our gm, he dont have the stones to make the big decisions #FIREMU bell and rogers need to step the fuck...
  23. Thread: #FireCasey

    by Day One
    Replies
    3,075
    Views
    88,343

    Poll: and there is nothing wrong with that, hes a great...

    and there is nothing wrong with that, hes a great asset to have, his ability to get to the ft line is top of the leauge same with the rate at which he makes them.
  24. if our offense consists of non stop iso plays and...

    if our offense consists of non stop iso plays and if not one of the many coaches we have can teach jv how to guard a pick and role and players are praised for taking long 2s and there is a limit...
  25. Thread: #FireCasey

    by Day One
    Replies
    3,075
    Views
    88,343

    Poll: lol thank you haha

    lol thank you haha
Results 1 to 25 of 254
Page 1 of 11 1 2 3 4