Page 4 of 5 FirstFirst ... 2 3 4 5 LastLast
Results 61 to 80 of 93

Thread: GT: Raptorts @ Pistons 7:30 on SN1 - thank you JOSE #8

  1. #61
    Raptors Republic Superstar Rapstor4Life's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    3,063
    Post Thanks / Like

    Default

    Now I think BC is probably going to put Ross on the table.

  2. #62
    Raptors Republic Veteran rocwell's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    5,666
    Post Thanks / Like

    Default

    Oh man Knight... He's really unlucky this year.

  3. #63
    Raptors Republic All-Star Sig's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    1,096
    Post Thanks / Like

    Default

    Hahaha oh man I did not know that the opposing team's coach gets to pick who comes in for the injured player, i find this hilarious for some reason. Especially since he missed the first one

  4. #64
    Raptors Republic Superstar FoxMachine's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,518
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote Sig wrote: View Post
    Hahaha oh man I did not know that the opposing team's coach gets to pick who comes in for the injured player, i find this hilarious for some reason. Especially since he missed the first one
    I didn't know that either, interesting rule to say the least.. makes sense tho

  5. #65
    Raptors Republic Starter mike, prague's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    984
    Post Thanks / Like

    Default

    Aha ... there's Ross ... making sure I notice him ...

  6. #66
    Raptors Republic Starter mike, prague's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    984
    Post Thanks / Like

    Default

    So relaxing to see some non-iso offence tonight...

  7. #67
    Raptors Republic All-Star Sig's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    1,096
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote FoxMachine wrote: View Post
    I didn't know that either, interesting rule to say the least.. makes sense tho
    Also quite comedic considering the coach is always going to pick the worst free throw shooter on the team; of course

  8. #68
    Raptors Republic Starter mike, prague's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    984
    Post Thanks / Like

    Default

    Jv doesnt elevate whatsoever on his jimmys ...

  9. #69
    Raptors Republic Superstar FoxMachine's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,518
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote Sig wrote: View Post
    Also quite comedic considering the coach is always going to pick the worst free throw shooter on the team; of course
    I thought it was pretty funny too but at least it prevents a possible scenario where Dwight howard fakes an injury with 1 sec left and the lakers are down by 1 only to have dantoni pick nash to shoot the free throws and win the game lol I guess that would be the only reason to have such a rule

  10. #70
    Raptors Republic All-Star Sig's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    1,096
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote FoxMachine wrote: View Post
    I thought it was pretty funny too but at least it prevents a possible scenario where Dwight howard fakes an injury with 1 sec left and the lakers are down by 1 only to have dantoni pick nash to shoot the free throws and win the game lol I guess that would be the only reason to have such a rule
    I guess. But then you lose Dwight Howard?

  11. #71
    Raptors Republic Superstar FoxMachine's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,518
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote Sig wrote: View Post
    I guess. But then you lose Dwight Howard?
    yeah but only for 1 second of the game knowing you have a 90%+ freethrow shooter coming in to take the lead for you.. would really suck if he missed one tho lol

  12. #72
    Raptors Republic All-Star Sig's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    1,096
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote FoxMachine wrote: View Post
    yeah but only for 1 second of the game knowing you have a 90%+ freethrow shooter coming in to take the lead for you.. would really suck if he missed one tho lol
    Well then good thing this doesn't happen often

    Edit: wtf am I saying, nvm
    Last edited by Sig; Fri Mar 29th, 2013 at 10:03 PM.

  13. #73
    Raptors Republic Veteran white men can't jump's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    7,781
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote mike, prague wrote: View Post
    Jv doesnt elevate whatsoever on his jimmys ...
    Yep. It's not a big problem at his size until he starts getting out a bit farther.

  14. #74
    Raptors Republic Superstar TRex's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Jurassic Park
    Posts
    2,959
    Post Thanks / Like

    Default

    One of the most complete Raptors game i've watched this year. They really did a great job pounding the ball inside to JV and Amir. JV was sensational. Amir as always is rock solid. Gay was tremendous in the 3rd. Ball movement and shot selection is way better. DeRozan though needs to stop with the Kobe like fadeaway shot. It's an awfully tough shot to make and he needs to realize that he's no Kobe Bryant.

    Anyhow, anyone caught the Michigan/Kansas game? damn Trey Burke is something else!
    Follow me on Twitter - @11_RRyan

  15. #75
    Raptors Republic Superstar Chr1s1anL's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Ottawa, Ontario
    Posts
    3,888
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote TRex wrote: View Post
    One of the most complete Raptors game i've watched this year. They really did a great job pounding the ball inside to JV and Amir. JV was sensational. Amir as always is rock solid. Gay was tremendous in the 3rd. Ball movement and shot selection is way better. DeRozan though needs to stop with the Kobe like fadeaway shot. It's an awfully tough shot to make and he needs to realize that he's no Kobe Bryant.

    Anyhow, anyone caught the Michigan/Kansas game? damn Trey Burke is something else!
    How about Kyle Lowry?

  16. #76
    Raptors Republic Superstar TRex's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Jurassic Park
    Posts
    2,959
    Post Thanks / Like

    Default

    What about Lowry?
    Follow me on Twitter - @11_RRyan

  17. #77
    Raptors Republic Veteran rocwell's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    5,666
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote TRex wrote: View Post
    One of the most complete Raptors game i've watched this year. They really did a great job pounding the ball inside to JV and Amir. JV was sensational. Amir as always is rock solid. Gay was tremendous in the 3rd. Ball movement and shot selection is way better. DeRozan though needs to stop with the Kobe like fadeaway shot. It's an awfully tough shot to make and he needs to realize that he's no Kobe Bryant.

    Anyhow, anyone caught the Michigan/Kansas game? damn Trey Burke is something else!
    I caught last 5 minutes of action. That 3 tying was amazing. I think many nba teams can benefit from him.

  18. #78
    Raptors Republic Superstar Rapstor4Life's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    3,063
    Post Thanks / Like

    Default

    Man a good watch things just clicked after the 1st quarter. The bench though is a goddam nightmare with Lucas though omg I want him gone I want him gone he has no idea how to run an offense...

  19. #79
    Raptors Republic Superstar FoxMachine's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,518
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote Sig wrote: View Post
    Well then good thing this doesn't happen often

    Edit: wtf am I saying, nvm
    lol right?

  20. #80
    Raptors Republic Superstar Chr1s1anL's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Ottawa, Ontario
    Posts
    3,888
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote TRex wrote: View Post
    What about Lowry?
    Um had 11 assist to only 2 TO and held Jose to 8 points on 7 shoots and 3 turnovers. Second str8 game with 10+ assist

Page 4 of 5 FirstFirst ... 2 3 4 5 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •