Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 21 to 40 of 40

Thread: Concert tickets

  1. #21
    Raptors Republic Starter Ryan_1523's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    MTL, Canada
    Posts
    272
    Post Thanks / Like

    Default

    Man that igloo sounds trippy.. Gotta check that out..

    Just buy a poncho and you're set bro haha, it's gonna be hot anyways.. I saw that too, my girl is visiting family in T.O and she said it was beautiful there today, but here in MTL it was ugly and raining.. I hope that calms down man, don't want it to mess up the weekend.

    I'm pumped though man, another thing they have there is amazing food, idk if you've tried these pizza cones before, but they're amazing.. Any down time and that's probably where I'm at if I'm not having long intimate moments with my girl Mary Jane..

    Speaking of which, you know how lax security is? What are you allowed bringing in with you? Water, yeah? Vodka that looks like water maybe? Haha. Anyways, for real, if you wanna get together and chill, drop me a line

  2. #22
    Raptors Republic Superstar heinz57's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    in a van down by the river
    Posts
    2,799
    Post Thanks / Like

    Default

    still in Toronto... but should be making my way down after work... im assuming it's going to be a clusterfuck as soon as I get there... everyone else i'm going with left yesterday... i'm going to go out on a limb and assume they're going to be completely mindfucked by the time I show up

    you're allowed to bring in one bottle of water... not sure if they're going to sniff at it to make sure it's not booze... never been to osheaga before... I know at Coachella they were relaxed as hell... but different country, different rules

    I've been checking the forecast for montreal pretty regularly... my god you guys have some schitzo weather forecasts... the forecast for Saturday drastically changes every day

  3. #23
    Raptors Republic Starter Ryan_1523's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    MTL, Canada
    Posts
    272
    Post Thanks / Like

    Default

    Yeah, for real, packed as hell there man.. Good day though dude, the security is lax, people got booze in easily.. Allowed more than one water bottle, I'll probably fill a couple with tequila for tomorrow, beer is 7 bucks a pop and that doesn't do sh*t to get you buzzed. You can smoke weed pretty much anywhere freely, don't have to worry about that either.

    idk wtf happened with K-Os but he came 20 mins late and did one song and left.. Idk what was up with that, but I see he's doing an hour tomorrow now, so that's cool man.

    The weather forecasts are always like that so don't really worry about it, it's all guess work haha.

  4. #24
    Administrator Dr. James Naismith's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Almonte
    Posts
    4,293
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote Ryan_1523 wrote: View Post
    idk wtf happened with K-Os but he came 20 mins late and did one song and left.. Idk what was up with that, but I see he's doing an hour tomorrow now, so that's cool man.
    From the Montreal Gazette:

    And the award for Osheaga drama queen goes to… k-os.

    The Toronto rapper is well past his prime. And his new album Black on Blonde – despite guest appearances by Emily Haines, Black Thought, Shad, Saukrates, and Sam Roberts – is a bit of a mess. So when he took the stage 20 minutes late, as the day’s first show on the mountain stage, there was reason to worry. He began to rhyme over an amped up Public Enemy sample, but stopped after a few minutes. “I can’t do this right now – I can’t hear myself,” he said. He threw his all access VIP bracelet into the crowd,and walked off the stage. Very rock ‘n’ roll, man, but it’s not going to win you any new fans. And next time, maybe skip the Blue Jays cap.

  5. #25
    Raptors Republic Starter Ryan_1523's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    MTL, Canada
    Posts
    272
    Post Thanks / Like

    Default

    The Blue Jays are a Canadian team, not just Toronto.. Also K-Os is from Toronto so anyone who hates on him for that is pretty ridiculous.

    Anyways, amazing day. Didn't know lead singer of our lady peace was doing a solo thing but that was one of the highlights of the day. K-Os was putting on a rock 'n' roll facade today too.. He only played 3 of his hits, the rest were like random rock songs.. Idk what he was trying to do, people were pumped to hear him, and when he left, he left on a song no one knew, and he didn't even say anything to the crowd.. Great music, kinda a douche person by the looks of it

  6. #26
    Raptors Republic Veteran LBF's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Hamilton,ON a.k.a. The Hammer!
    Posts
    5,331
    Post Thanks / Like

    Default

    Maida has some decent solo stuff. Didn't know he was playing there. Sounds like a dec. show. K'Os is well past his prime "crabbuckit" days. I think the last song I liked was Sunday Morning and that wasn't even that great.
    Last edited by LBF; Sun Aug 4th, 2013 at 12:13 PM.
    If Your Uncle Jack Helped You Off An Elephant, Would You Help Your Uncle Jack Off An Elephant?

    Sometimes, I like to buy a book on CD and listen to it, while reading music.

  7. #27
    Raptors Republic Superstar heinz57's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    in a van down by the river
    Posts
    2,799
    Post Thanks / Like

    Default

    Just got home. . Quick review...

    Main stage stuff I saw were mainly disappointments... Only thing i saw there that I really liked was tegan and sara.. and it just got to be a clusterfuck trying to navigate around there on sunday

    Sunday electronic stage stole the show for me.. especially disclosure and pretty lights. . Angel haze on sat night was awesome as well

  8. #28
    Raptors Republic Starter Ryan_1523's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    MTL, Canada
    Posts
    272
    Post Thanks / Like

    Default

    Man I stayed in the same spot most of Saturday and Sunday without much regret, near the front of the main stage on the right, but right next to the barrier separating the two stages so I had a really good view of both.. Navigating out of there was hell so I decided to stay put.

    Macklemore was insane imo.. That song same love they did with Tegan and Sara felt like.. Special man. Also during most of the show after that I had this girl grinding hard against me man... Very unexpected, she may have been tipsy, her friend tried to get her to stop but man she was a trooper, I was like her personal stripper pole for an hour or so. I love hippy blonde chicks man, that's all I gotta say.

    Kendrick's my dude, idk, he had some good songs obviously but not a lot you could sing along to, but I still found it really good. Also how can you not like New Order or Mumford dude? Mumford was crazy good, and I'm not even one of these obsessed little nerdy Mumford fans who were like kinda creepy standing behind me and staring our way instead of the stage most of the time.

    Did you see Grouplove Saturday? They're great performers, that dude has a unique sound, there was a certain thing he was doing with his voice that reminded me of old Blind Melon stuff. Also Alt J were good, and Silversun Pickups, Gaslight Anthems, etc. I was at the electronic stage most of Friday, the rest was at the main stages, met a lot of cool people. There was this Newfoundland flag during the Mumford song like waving the whole time right in our way in front of the stage, and I told the guy next to me how it was my flag and he said it was his too, turns out he grew up like 20 minutes away from me in a small city in Newfoundland.. Crazy coincidence. Also met a group of Newfies on Friday and I told them what part I was from and they actually knew one of my friends.. So weird haha.

  9. #29
    Raptors Republic Superstar heinz57's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    in a van down by the river
    Posts
    2,799
    Post Thanks / Like

    Default

    i liked Macklemore when he did the song with Tegan & Sara... and when he did Thrift Shop... but overall, I HATED him... mind you, I was trippin BALLS at that point... the 5 minutes of talking between songs was just killing me

    I actually missed both New Order and Mumford & Sons... both on purpose... They were on at the same time as Disclosure and Pretty Lights.. and at that point we were in "finish all our party favours as quick as possible" mode, so electronic stage made the most sense

    Big Boi was the hugest disappointment though... dude just did snippets of all the Outkast hits without Andre 3000... and played Outkast videos on the screens... i'm pretty sure he released a solo album not too long ago that he could have easily performed

  10. #30
    Raptors Republic Starter Ryan_1523's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    MTL, Canada
    Posts
    272
    Post Thanks / Like

    Default

    Yeah man I think we solved your problem When he sang Can't Hold Us the crowd in the front went iiiinsane, definitely if you were up front it would have changed your whole experience, but not on Molly. I was with some dudes on Molly on Saturday and one of our dudes were on a bad trip so we had to like get out of the crowd half way through Flogging Molly.. Dude could barely walk, shit, was annoying, I ditched them after and did my own thing

    Yeah Big Boi was crippled too.. Who tf were those guys with him bouncing around on stage while he sat on his stupid ass throne.. WTF. He played a few of his own songs in the start of his set though, then the second half was all Outkast stuff

  11. #31
    Raptors Republic Superstar heinz57's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    in a van down by the river
    Posts
    2,799
    Post Thanks / Like

    Default

    actually just came back from montreal.... AGAIN... went back for a "dudes weekend" aka lots of strip clubs...

    montreal peelers are the most overrated shitholes on the planet.

  12. #32
    Raptors Republic Starter Ryan_1523's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    MTL, Canada
    Posts
    272
    Post Thanks / Like

    Default

    Dude..... Quality and quantity are NOT synonymous.. It's very rare to find a legit one, just go by the prostitutes running the streets man, half are toothless or old as fuq, you can't expect the strip clubs to be any better. I think you learned your lesson haha

  13. #33
    Raptors Republic Superstar heinz57's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    in a van down by the river
    Posts
    2,799
    Post Thanks / Like

    Default

    ya... the $10/song price point is nice..... until you realize that you have to tip the door man for letting you in, then tip some other wanker for finding you a seat, then there's always some dickhole bathroom attendant who you either have to tip or not wash your hands and have him look at you judgingly

    dances are OKAY at best... I did get a "dance" in a booth with a bed in it... that was different... but overall the experience was pretty PG rated compared to some of the finer (skankier) establishments in toronto

  14. #34
    Raptors Republic All-Star e2thed's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Toronto
    Posts
    1,425
    Post Thanks / Like

    Default

    This thread is becoming epic

  15. #35
    Raptors Republic Superstar heinz57's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    in a van down by the river
    Posts
    2,799
    Post Thanks / Like

    Default

    so I think I inadvertently ended up in a new relationship that I don't remember getting into at osheaga...

    I have no other explanation why I have to go to a bloody wedding shower on the weekend...

    fucking molly.

  16. #36
    Raptors Republic Starter Ryan_1523's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    MTL, Canada
    Posts
    272
    Post Thanks / Like

    Default

    Haha wtf, that doesn't sound like a concrete relationship, why not just bail?

    Another thing about the hookers here.. Man, idk if it's just extreme politeness, but anyways, I live near the main so I'm always walking on St. Laurent, and one day this hooker comes up and asks me if I want a blowjob, I'm polite man, I say no thanks, go on my way, don't think anything of it.. But I saw this ho again another time and she like waves and says hi hahaha.. I'm like wtf, and I always see this chick now, and she always like smiles and waves at me, even when she's walking with dudes.. It's so strange dude

  17. #37
    Raptors Republic Superstar heinz57's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    in a van down by the river
    Posts
    2,799
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote Ryan_1523 wrote: View Post
    Haha wtf, that doesn't sound like a concrete relationship, why not just bail?

    Another thing about the hookers here.. Man, idk if it's just extreme politeness, but anyways, I live near the main so I'm always walking on St. Laurent, and one day this hooker comes up and asks me if I want a blowjob, I'm polite man, I say no thanks, go on my way, don't think anything of it.. But I saw this ho again another time and she like waves and says hi hahaha.. I'm like wtf, and I always see this chick now, and she always like smiles and waves at me, even when she's walking with dudes.. It's so strange dude
    here's the thing... we sometimes forget that sex workers are people too, and this is their job... maybe it's not socially acceptable, but it's how they get the bills paid...

    despite them being the butt of my jokes a lot, I have had "relations" with strippers before.. although not nearly as "in deep" as a hooker... it's along the same lines

    a good one will pay attention... seriously... they'll remember your face.. they'll remember your name... if you said something like "I hate Christmas, because my birthday is on Christmas, so I always get jacked"... she'll remember that when you show up for your birthday lappies..

    the point isn't to throw your nether regions on any dude with money... the point is to build a client base.. a few hundred bucks every other week on a regular basis is worth more than a quick grand

    I've known some dancers who actually have notebooks to keep info on customers...

  18. #38
    Raptors Republic Veteran LBF's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Hamilton,ON a.k.a. The Hammer!
    Posts
    5,331
    Post Thanks / Like

    Default

    I know of a hooker who used to file her tax returns..

    Did it for years, never got in any sort of legal trouble.

    Don't ask me how cause I don't have any idea..and I just heard it from a family-friend who's mom knew this hooker and it was back in like the 60's and 70's and even she never bothered to ask the lady specifics..
    If Your Uncle Jack Helped You Off An Elephant, Would You Help Your Uncle Jack Off An Elephant?

    Sometimes, I like to buy a book on CD and listen to it, while reading music.

  19. #39
    Raptors Republic Starter Ryan_1523's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    MTL, Canada
    Posts
    272
    Post Thanks / Like

    Default

    I just find it odd because if you say hi to a regular person, 99% of the time they'll think you're crazy or want something, yet this prostitute goes out of her way to say hi and yeah maybe she's trying to expand her clientele, but I wasn't interested the first time, why would I be any other time.. It's very curious to me.

    Yeah I have a friend who the majority of the people he dates are strippers, it all depends on the scene you frequent really, I'm not discriminating, I've met some cool strippers who I relate to much more than your average person, but hookers are like another level.. The every day ones are like out in the trenches. That could be sexy to some people, but I don't mess with that. Another thing about hookers here is they're very out in the open, cops don't really say anything to them.. Unlike places like New York where they consciously try and make an effort to remove them from public areas.

  20. #40
    Raptors Republic Veteran LBF's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Hamilton,ON a.k.a. The Hammer!
    Posts
    5,331
    Post Thanks / Like

    Default

    Quote Ryan_1523 wrote: View Post
    I just find it odd because if you say hi to a regular person, 99% of the time they'll think you're crazy or want something, yet this prostitute goes out of her way to say hi and yeah maybe she's trying to expand her clientele, but I wasn't interested the first time, why would I be any other time.. It's very curious to me.

    Yeah I have a friend who the majority of the people he dates are strippers, it all depends on the scene you frequent really, I'm not discriminating, I've met some cool strippers who I relate to much more than your average person, but hookers are like another level.. The every day ones are like out in the trenches. That could be sexy to some people, but I don't mess with that. Another thing about hookers here is they're very out in the open, cops don't really say anything to them.. Unlike places like New York where they consciously try and make an effort to remove them from public areas.
    I live in the east end of hamilton. So, when I'm downtown I see a lot of them. They say "hi" when they're with other people as a bluff. They use it as a type of leverage trying to make the person that their with jealous or w/e, it's some sort of tactic anyways...

    The hookers here are also crack heads and they're dumb as fuck. I saw this one that was trying to wave and get this guys attention as a cop had him pulled over writing him a ticket. The other day I guess one OD'd and they had her in the ambulance and she's like throwing a fit, fighting the medics, kicking and screaming..just completely cracked out. The one day she was totes cracked out of her mind and was kicking the tires of cars and fistacuffing the air at a tim horton's drive-thru.

    It's funny, but other times you just shake your head..
    If Your Uncle Jack Helped You Off An Elephant, Would You Help Your Uncle Jack Off An Elephant?

    Sometimes, I like to buy a book on CD and listen to it, while reading music.

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •