Masai Ujiri. The best.

But actually, FUCK BROOKLYN

via SBNation

  • mike, prague

    I’m not a fan of swearing … but this is great!

  • Kkb003

    He maybe fined. But yeah, fuck Brooklyn. But raps dun look too sharp They ate some weird breakfast or sth ?

  • Bryan Colangelo

    *bryan colangelo stands on desk*



    This guy is a clown. And he just keeps confirming it.

    • jonas

      you’re a clown. and you keep confirming it!

    • Guest

      Lmao! You set yourself up for that one dude. This is the ultimate comeback and there is nothing you can say to salvage your initial comment haha!

      • FLUXLAND

        LOL! Hmmm.. you think so? I think I could pull one out my hat here, but there’s no need. The GM of a professional sports team screaming profanities about other teams in the L is clearly the clown here.

        • Ogi

          Giving the fans exactly what they wanna hear.. And?

          • FLUXLAND

            Aaaand it’s bush league? Unprofessional?

            • DRap

              I like Ujiri, but yeah, he shouldn’t of said that. It’s playoffs so he let his emotions get the best of him but you can’t say that – if anything he shouldve said “fuck the nets” instead of calling out the entire city. Lets go Raps (even though the fix is in)

              • FLUXLAND

                He could have expressed his support in a number of ways. This was just tasteless.

                • FUCKFLUXLAND

                  shut the FUK UP idiot.. go away from this site

                • RapsFanSinceDay1

                  Hey fluxland, go fuck yourself you incoherent piece of shit

            • Ogi

              I don’t think it’ll effect the fa outcome whatsoever. Also I donno what you’re talking about he’s running around taking credit? He still to this day admits that he didn’t know what would happen after the trade… Also imagine this season turnaround isn’t exactly what the fans wanted… What are you even arguing here man

              • FLUXLAND

                I don’t know what’s difficult to understand. He didn’t know what would happen after the trade – your words – but now he’s talking shit all over the place.. that to me is taking credit for the trade. So, why is talking shit if this wasn’t his plan?

                Do think this will attract FAs here?

                • Ogi

                  Right minus the fact that even in his most recent interview he still says the same thing. The logical stretch (to put it nicely) between him talking shit about Brooklyn meaning he’s taking credit for getting the team to the playoffs is what’s difficult to understand. Simply because there is no link between the two. He’s talking shit to hype up fans and that’s all it is. It’s pretty obvious. No I don’t think it’ll attract FAs. I don’t think it’ll have any effect on FAs whatsoever. I don’t even understand how you could seriously even say that you don’t know what’s so hard to understand about your statement.

                • FLUXLAND

                  Again, if you didn’t intend to do something, why are you celebrating it?

                  You just see it as hyping up the fans,period. I see it more than that. We disagree, that’s all.

                  Either way you want to take it, there is ZERO justification for what he did. Classless and unprofessional. And I don’t know how you can put a positive spin on it… well, unless you are a complete homer. Not saying you are, but only they could see nothing wrong with it.

                • Ogi

                  Again enormous stretch. Saying fuck brooklyn in no way implies anything other than that. The only reason you may see it like that is because you do your absolute best to take anything remotely negative from this team and blow it completely out if proportion. At this point that much at least is clear. I don’t think it was a good move by ujiri, but I do like the emotion and unconventional (from a gm at least) support. Toronto fans love shit like this and ujiri knows that.

                • FLUXLAND

                  I’m clearly not the only one that feels this way about this particular instance, regardless of how you think I assess the team.

                  To each his own, we just have different expectations from a GM.

                • Ogi

                  I have yet to read an opinion that aligns with yours.

                • FLUXLAND

                  look below and the reply to me above… right there in front of you.

                • Ogi

                  ? Nobody said that his statement had anything to do with claiming credit for the trade…

                • FLUXLAND

                  ? you said “an opinion”.

                • Ogi

                  What I’m trying to say is that I’ve gone up and down through the comment thread and haven’t seen anybody other than you make the connection between MUs words and claiming credit

                • FLUXLAND

                  I didn’t say otherwise. You said “yet to see AN opinion…”. That’s not the only opinion I had,.

                • Ogi

                  I said “I’ve yet to see an opinion that aligns with yours” in reply to that specific opinion.. Lol.

                • FLUXLAND

                  LOL. Oh I meant “not the only one” regarding overall incident to your “you do your absolute best to take anything remotely negative from this team and blow it completely out if proportion.”

                  And, yeah. But, why do you need to see that?

                • Z- Rap- Money

                  Every body Flag Flux, he is mother fucker… Only Tru fans… # Toronto Stand up!

        • raptorholic

          fuck fluxland!

    • GetLicks

      Guys… Poor Flux is just mad cause his application to be GM got rejected. Apparently, 8 years at McDonald’s on your resume just doesn’t cut it ­čśë

  • Kkb

    Where was Amir to end the game ? Did Ross slept-in? Experience was the difference this game. Good game by GV, JV and KL. We need more support tho. Deronzan pls come back! Relax! Let it flow!

  • Mexiballer

    I like Ujiri but this a little classless. It is just a word but what about all the young kids that are Raptor fans or potential fans. And how will some of those kids parents feel about it. There are a lot of things you can say to express your enthusiasm without having to say that.

    • Ll bean

      Guys, this is the playoffs.. Very emotional. What you didn’t know was Brooklyn was already planning to get tickets for Miami. Disrespect. Your dumb to think that kids haven’t heard the f word.

  • tonious35

    This might of caused the Karmic imbalance today, but this is what Liwike wants in his franchises: Arrogance that is earned or greatly attempted.

  • Guest

    Hopefully he meant it, because I sure did when I said it today – even if he ends up having to apologize after a call from Silver.

    Some sheltered people on here talking about classless swearing and unprofessional conduct.

    I’m glad this admin feels and wears the vibe of the city like so many of us. If you don’t like the heat get out of the kitchen.

  • Stephen Brotherston

    Looking for the new RR t-shirt saying,
    ‘What Masai said’

    • DDayLewis

      REPORT: MLSE bans production of shirt over infringing Masai Ujiri’s “intellectual copyright”

      • jakdripr

        Still a little sore over that copyright claim eh?

  • Jim Bob

    Never would a Canadian citizen make this statement in such a setting, this G M will never be a winner

    • Rapchat

      Im a Canadian citizen. I probably woulda added “those cock suckers” at the end of it…HAHA obviously a Joke… I think he has every right to say what he wants. He is a leader and wants to win. Some people think he should stick to GMing. I think those people should stick to not GMing.